עדשות מגע סקלרליות לקרטוקונוס מחיר ועלות דר' ניר ארדינסט

מחיר עדשות מגע סקלרליות לקרטוקונוס

עדשות מגע סקלרליות לקרטוקונוס נחשבות לעדשות מגע היקרות ביותר בתחום עדשות המגע. העדשות נחשבות לפתרון מעולה לקרטוקונוס. רוב החברות מחזיקות פטנטים (שורות קוד ייצור) אודות כל עדשה ועדשה סקלרלית. מחיר החברות נקבע במהלך כל שנה ועומד על כ6000 ₪ לזוג לעדשות מגע סקלרליות פשוטות ללא שימוש בנוזל. עדשות סקלרליות יותר מתקדמות עולות כ 8000 ₪ לזוג. בתוספת מרכיבים כמו ציפויים כגון הידרה-פג (Hydra-PEG) או צילנדר כגון עדשות מגע סקלרליות טוריות עולות אף יותר.

 

למה עדשות מגע סקלרליות יקרות כל כך?

כאשר מתבוננים בעדשה הסקלרלית המוגמרת המוצר נראה הפלסטיק פשוט. למעשה מדובר בפולימר אקרילי עם מעבר חמצן עצום. חומר הגלם עולה גם הוא לחברות ותהליך היצור מורכב ומלווה בפסילות רבות של עדשות בבקרת האיכות.

 

כמה זמן מספיקות עדשות מגע סקלרליות?

להשאלה כמה זמן מספיקות עדשות מגע סקלרליות או מה האורח חיים של עדשות מגע סקלרליות תלויה במשתמש ובמקרה הזה במרכיב העדשות (הפציינט). ככל שהפציינט או מרכיב העדשות יבצע משטר ניקיון ואחזקה נאותים העדשה הסקלרלית תהיה בעל אורח חיים רב יותר. כוחות גזירה בניקוי העדשות מגע סקלרליות עלולות להזיק עם הניקוי אגרסיבי מידי. בממוצע אורח חיים של עדשות מגע סקלרליות נע בין שנה וחצי לשנתיים. ישנם מקרים בהם חולי קרטוקונוס שמרו על עדשות מגע סקלרליות לתקופה של 3 שנים ואף יותר.

Rate this post

השאר תגובה

אתה חייב להיות מחובר לפרסם תגובה.

    לתאום פגישה

      כל הזכיות שמורות למרכז לקרטקונוס 2010© | עיצוב ובניית אתרים Atar2b

      דילוג לתוכן